Πως Παραλαμβάνω τα Προϊόντα από Online Αγορές

 

Πως παραλαμβάνω προϊόντα από αγορές σε Eshop

Όταν κάνετε online αγορές υπάρχουν τρεις τρόποι για να παραλάβετε τα προϊόντα σας.

Συνήθως τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν δίνουν την επιλογή στον πελάτη να διαλέξει με πια εταιρία θα γίνει η παράδοση των προϊόντων που έχει παραγγείλει καθώς τα e-shops έχουν συνάψει αποκλειστικές συνεργασίες με τις εταιρίες μεταφοράς ή τα ΕΛΤΑ.

Παράδοση προϊόντων με ΕΛΤΑ

Αν θα παραλάβετε τα προϊόντα σας μέσω των ΕΛΤΑ θα πρέπει να περιμένετε να περάσει ο ταχυδρόμος για να αφήσει στο γραμματοκιβώτιό σας ένα χαρτάκι το οποίο θα αναγράφει έναν αριθμό. Αυτός είναι ο κωδικός του δέματός σας. Όταν έχετε στα χέρια σας το “μαγικό” χαρτάκι θα πρέπει να περάσετε από το τοπικό γραφείο των ΕΛΤΑ και να τους το δώσετε μαζί με την αστυνομική σας ταυτότητας. Λόγω της παραπάνω διαδικασίας υπάρχει μια σαφής καθυστέρηση στην παραλαβή των προϊόντων 1-2 ημέρες.
Για να επιταχύνετε λίγο τη διαδικασία μπορείτε μετά από μία ή δύο μέρες από την ημέρα που έγινε η παραγγελία, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος και να τους ρωτήσετε αν έχουν παραλάβει από τα ΕΛΤΑ τον κωδικό του πακέτου με τα προϊόντα σας. Έτσι γλυτώνετε τουλάχιστον μια μέρα μιας και δεν θα χρειαστεί να περιμένετε τον ταχυδρόμο να σας παραδώσει το χαρτάκι με τον κωδικό δέματος.

Αν πάλι δεν έχει ενημερωθεί το e-shop για τον κωδικό του δέματός σας μπορείτε να περάσετε από το τοπικό γραφείο των ΕΛΤΑ την ημέρα που αναμενόταν να γίνει η παραλαβή του δέματος με την αστυνομική σας ταυτότητα. Αν δεν πνίγονται στη δουλειά και ο υπάλληλος δεν έχει ξυπνήσει με νεύρα είναι πολύ πιθανό να σας εξυπηρετήσει (πρέπει να ελέγξει σε ένα βιβλίο αν έχει παραληφθεί κάποιο δέμα στο όνομά σας).

Παράδοση προϊόντων με κούριερ

Αν η εταιρία από την οποία παραγγείλατε τα προϊόντα σας συνεργάζεται με κάποιο κούριερ τότε θα παραλάβετε το δέμα σας σε μία ή δύο μέρες το πολύ, αν μένετε στην πόλη την οποία εδρεύει η εταιρία. Αν μένετε σε άλλη πόλη ή στην επαρχία ο χρόνος παράδοσης αυξάνετε. Για να είστε σίγουροι ρωτήστε το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop. Η εταιρία κούριερ μόλις παραλάβει το δέμα σας θα σας πάρει τηλέφωνο στον αριθμό επικοινωνίας που δηλώσατε στη φόρμα παραγγελίας (να αφήνετε πάντα τηλέφωνο επικοινωνίας στις φόρμες παραγγελίας), για να κανονίσετε πια μέρα και ώρα σας βολεύει να γίνει η παράδοση των προϊόντων στην πόρτα του σπιτιού σας.

Αν δεν σας πάρουν τηλέφωνο επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop να σας δώσουν το τηλέφωνο της εταιρίας κούριερ για να τους καλέσετε εσείς. Γενικότερα οι εταιρίες κούριερ είναι αρκετά αξιόπιστες οπότε σπάνια θα σας δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.

Παραλαβή προϊόντων από το χώρο του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η επιλογή να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το χώρο του ηλεκτρονικού καταστήματος βολεύει μόνο στην περίπτωση που μένετε κοντά σ’ αυτό ή σε κάποιο παράρτημά του. Σε αυτή την περίπτωση το δηλώνετε στη φόρμα παραγγελίας και γλιτώνετε τα έξοδα παραγγελίας. Πριν το κάνετε υπολογίστε το χρόνο που θα χρειαστείτε και τη βενζίνη που θα καταναλώσετε για να δείτε αν σας συμφέρει ή όχι να τα παραλάβετε μόνοι σας ή να σας τα φέρει κάποιο κούριερ. Αν πάλι “καίγεστε” να πάρετε τα ψώνια σας στα χέρια σας αυτού του είδους η παραλαβή είναι μια καλή επιλογή γιατί μπορείτε να τα παραλάβετε (συνήθως) την επόμενη μέρα από την ημερομηνία παραγγελίας.

Διαβάστε επίσης τον αναλυτικό οδηγό “Πως κάνω παραγγελία σε ένα e-shop