Πως Κάνω Παραγγελία σε Ένα Eshop

Πως κάνω παραγγελία σε ένα eshop

Βρίσκετε κάποιο προϊόν το οποίο σας ενδιαφέρει σε κάποιο ελληνικό e-shop. Τι πρέπει όμως να κάνετε για να το αγοράσετε; Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας σε ένα e-shop;
Όποια απορία και να έχετε, ο παρακάτω οδηγός θα σας δείξει τα τέσσερα απλά βήματα που πρέπει να κάνετε για να ολοκληρώσετε σωστά μια παραγγελία σε ένα e-shop.

Βήμα 1 – Επιλογή του προϊόντος

Βρίσκεστε στη σελίδα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, στην οποία παρουσιάζονται τα στοιχεία του προϊόντος όπως η τιμή, τα χαρακτηριστικά του, φωτογραφίες του. Αφού διαβάσετε προσεκτικά τα στοιχεία του προϊόντος και βεβαιωθείτε ότι είναι αυτό που χρειάζεστε, πρέπει να το προσθέσετε στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών του e-shop. Αυτό γίνεται πατώντας τη φράση “Προσθήκη στο καλάθι” η οποία βρίσκεται συνήθως κάτω από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Βήμα 2 – Καλάθι αγορών

Μόλις πατήσετε το “Προσθήκη στο καλάθι” θα μεταφερθείτε στη σελίδα του e-shop στην οποία εμφανίζεται το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καλαθιού σας.
Εάν δεν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας και θέλετε και άλλα προϊόντα από το e-shop τότε πατήστε τη φράση “Συνέχιση αγορών” ή κάποια παρεμφερή φράση με παρόμοιο νόημα.
Εάν δε θέλετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα τότε θα πρέπει να πατήσετε συνήθως τη φράση ” Ολοκλήρωση παραγγελίας” ή ” Ταμείο” για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
Επαναλάβετε το “Βήμα 2″ για όλα τα προϊόντα τα οποία θα προσθέσετε στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας.

Βήμα 3 – Συμπλήρωση της φόρμας παραγγελίας

Όταν πατήσετε το “Ολοκλήρωση παραγγελίας” ή “Ταμείο” τότε θα μεταφερθείτε στη φόρμα παραγγελίας. Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία (συνήθως αυτά επισημαίνονται με ένα αστερίσκο “*”), όπως το όνομά σας, το επώνυμό σας, τη διεύθυνσή σας, το E-mail σας, κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, τον τρόπο πληρωμής και άλλα. Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατήστε στη φράση “Αποστολή παραγγελίας” ή “Ολοκλήρωση παραγγελίας” ή κάποια άλλη φράση με παρόμοιο νόημα.

Εάν πατάτε τη φράση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και δεν αλλάζει η σελίδα, τότε το πιθανότερο είναι να έχετε παραλήψει να συμπληρώσετε κάποιο απαιτούμενο στοιχείο. Εκεί που το σύστημα έχει εντοπίσει την παράληψη συνήθως την επισημαίνει με κάποιο μήνυμα λάθους, οπότε κοιτάξτε προσεκτικά για να το εντοπίσετε.

Πολλά e-shops πριν καταχωρήσουν την παραγγελία σας εμφανίζουν μια σελίδα με τα συνολικά στοιχεία της παραγγελίας σας ώστε να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο ότι όλα είναι
σωστά. Εάν θέλετε να αλλάξετε κάποια στοιχεία πατήστε στη φράση “Διόρθωση” ή “Προηγούμενο”. Αν δεν θέλετε κάποια αλλαγή στα στοιχεία ή στα προϊόντα τότε πατήστε τη φράση “Επιβεβαίωση” ή “Ολοκλήρωση παραγγελίας” ή κάποια άλλη φράση με παρόμοιο νόημα.

Ορισμένα e-shops δεν επιτρέπουν αγορές εφόσον ο χρήστης δεν έχει γίνει μέλος του ηλεκτρονικού καταστήματος. Εάν μετά το “Βήμα 2″ βρεθείτε σε μια σελίδα η οποία σας παροτρ
ύνει να γίνετε μέλος του e-shop, τότε θα πρέπει να εγγραφείτε στο e-shop προκειμένου να συμπληρώσετε τη φόρμα παραγγελίας.

Βήμα 4 – Ολοκλήρωση παραγγελίας

Εάν όλα έχουν γίνει σωστά θα σας εμφανιστεί μια σελίδα η οποία θα επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και ίσως εμφανίζονται τα συνολικά στοιχεία της παραγγελίας. Συνήθως τα ίδια στοιχεία στέλνονται και στο e-mail το οποίο δηλώσατε στη φόρμα παραγγελίας στο “Βήμα 3″.
Εάν το e-shop διαθέτει σύστημα παρακολούθησης παραγγελίας τότε βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει τον κωδικό της παραγγελίας σας για να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται.

Άλλη διαδικασία παραγγελίας

Συνήθως αυτά είναι τα τέσσερα βασικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να ολοκληρώσετε μια παραγγελία σε ένα e-shop. Ενδεχομένως το e-shop που έχετε επιλέξει να ακολουθεί κάποια διαφοροποιημένη διαδικασία παραγγελίας, οπότε εάν συναντήσετε κάποια δυσκολία καλό θα ήταν είτε να πάρετε τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης είτε να ανατρέξετε στη σελίδα βοηθείας του ηλεκτρονικού καταστήματος.